måndag 30 augusti 2010

IV val

Jag har liksom Felix en hel del saker jag måste köpa... Lite deprimerande!
Men jag tänkte istället blogga lite om IV valen som började idag.
För er som inte vet är det en inrikting du själv kan välja, oavsett skola du går, bl a massage, ledarskap, pyskologi... med mer...med mer.
Jag valde företagsekonomi den här terminen och ledarskap nästa termin.
Det var mycket folk när vi skulle samlas ( Självaste Anna var där! ).
Skön blandning annars måste jag säga... haha.
Sen förflyttades man till sitt klassrum där inriktingen ägde rum.
Än så länge känns det väldigt bra måste jag säga och företagsekonomi är nog helt rätt för mig!

Natur andra året är som det är för övrigt.
Typ stört mycket läxor och så småning om byts nog läxorna ut till prov.
Men som peppning tänkte jag lägga in den här sköna låten och ni måste kolla musikvideon
Man kan inte annat än gilla den!

http://www.youtube.com/watch?v=HB5Bf14NDJI

// Kullberg

Inga kommentarer: