fredag 5 december 2008


DET ÄR FREDAG VA FAN!
yes FREDAG is always the best!
skit kul på bussen med Chrille,wille,david och felix (: alltid lika kul med er ! ni är bäst!
sen bakade jag chokladbollar när jag kom hem (: Pheeeeeet goooot<3 sen efter ett tag så kom Carl-johan hem, det roliga var att han gick runt och ropade i hela huset " hallå " jag sket i att svara. sen när han sen kom ner i köket , hade jag gömmt mig bakom en vägg så bara min hand syntes , fingret var fullt av pärlsocker från bakningen. Så när han fick se det skrek han ! han vart så jävla rädd. Fy fan vad jag garva! ni skulle sett hans blick. Jag frågade honom sen vad han trodde att det var , han ba: det såg precis ut som i någon skräckfilm XD han ba : FAn vad lågt , jag ska hämmnas snart igen jag: HAHAHHAAHHAHHAHAHAHHAAAAAAA! fredaaaaaagar är verkligen BÄST! Snart kommer lina den sötnosen <3<33<33<3 sensnart / dahl

hahaha XD----------------->

Inga kommentarer: