torsdag 4 december 2008


en bild som betyder...
vf?
finns det cp lärare?
jag hatar henne !
Vf?
finns det personer som inte bryr sig ett skit om en?
Som tror att jag finns där för en , när dom inte finns där för mig !
vf?
finns det cp skolregler?
man får jue inte ha mobil, tuggummi , eller jacka på sig i byggnaden?
vf?
finns det så dåliga skolor?
vf?
finns det lärare som inte är förstående?
vf?
finns det kompisar som säger att dom saknar en , men i själva verket inte gör det?
vf?
varför finns det folk som ljuger?
vf?
finnns det folk som försöker vara någonanan som dom igentligen inte är ?

VARFÖR?
vem fan har skapat detta hell?

Måndagsbarn? nej
tisdagsbarn? halvt
onsdagsbarn? ja
torsdagsbarn? för i HELVETE heller
fredagsbarn? klart (Y)
lördagsbarn? kanske
söndagsbarn? noway
2,5 dagar av sju är bra i veckan :(

Det känns som om jag har kommit mkt närmre en del i klassen , som jag inte alls var så nära för några veckor sen. Och allt har hänt på 2 veckor ! Skitnice. det betyder!

Nu ska jag försöka vara lite positiv:

Det kanske kanske blir så att jag Emma malin och Fanny ska till Malta på språkresa (: EMFA !
ja , det var allt !<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Anna de skulle vara så jäka nice om du kunde hänga med till malta :D<333333