måndag 22 december 2008

JUL!

Tjatja! Jag tycker vi i shakinghadge måste bli bättre på att skriva! Det tar för lång tid mellan uppdateringarna :P Haha!

aja :) satt här och kom på tanken att de är ju ta mig tusan bara 2 dagar kvar till julafton :O
Det kommer att bli jätte myspys och man får hoppas att de kommer lite snö oxå!
De skulle inte sitta helt fel...

Jah har oxå glömt och skriva att jag faktiskt har träffat the hedge nu :O Eller de va ju ett tag sen... och egentligen har jag gått förbi den typ 1000 ggr och bara inte vetat om att de va du :)
Men för några veckor sen när jag va hemma hos anna visade hon den :) och du är fantastik!

ojoj nu va klockan mycket och jag ska ner och träna tennis :)

Sakna anna som är i Vemdalen! hoppas du har kul! och Malin du får börja skriva mer ;) va en evighet sen du skrev! :) men jag äslar dig ändå :)

// EmsKullberg^^

Inga kommentarer: