söndag 16 november 2008


KULTURNATTEN fredag 14 nov
skit nice varee , först var jag Malin Fanny och Emma på stan men sen så drog alla utom Malin så då drog vi hem till mig och fixade oss! VI FLUMMMADDEEEEEEE :D
för kul
Sen komm fjortisen , då drog vi alla till stan :) Och träffade Emma , vi kollade på Ballett och David , tobbe , pelle någon och någon... Bra var det (Y)
sen skulle Malin ta bussen hem AHHAH sämst är hon , hon hade inga pengar hahahhahah XD
aja skitsamma. sen drog jag och felix hem till mig.
SEN SSSSSSSSOOOOOOOOOV
LÖRDAG 15 nov
ursämst match i Norrköping! Det sssöög.
Sen hem , skulle träffat cim erik och chrille ,men vart inte så. Så jag och Carl-johan kollade på " sex and the city " skitbra var den (: Sen sommna jag.
SÖNDAG 16 nov
JEY , ny dag nya tag!
idagens PLUGGA & STÄDA hela dagen!
kulkul.
och fittskolan imorgon YES
3 more minutes with the hedge <33
driven av Anna Dahl

Inga kommentarer: