lördag 8 november 2008

Tjaaou!

The hedge is really good to me right now!

Känns bra! De känns som om livet börjar gå uppåt för min del! Efter allt de jobbiga börjar allt kännas bättre:) fast snart kommer ju pluggningen igång igen :(

Fredagen tillbringades först i skolan... segt som vanligt!
Sen blev det hem till Natalie och jobba på engelskan. Eller om de nu blev så mycket jobb men.
Sen tog vi oss till L157 och sen en kortis hem till mig och fixa det vi han.
Efter det blev det att stressa ut och köpa födelsedags prisent till bror min och sen stressa till Maria där jag spenderade resten av kvällen och natten hos med Amanda. Riktigt flum!

Idag vaknade jag hos maria och så åkte jag hem en snabbis och sen hem till mormor och morfar sär lillkusin, anders,malin och peter var.
Mat och fika blev det massor av!

Jag är värkligen nöjd med helgen än så länge... Fast nu måste jag väll sätta igång att råplugga :S

// EmsKullberg^^

Inga kommentarer: