onsdag 5 november 2008

Malin writes the best intros

Fuck, I totally forgot to think about the hedge today, and you know what? It'd be the greatest to have a hedge in my backyard. MINE ONLY SURROUNDS IT XDXD (now everybody should be jealous) Too bad it doesn't shake though. 

Ni kommer bli asarga för att ja ändrade bakgrundsfärg men svart var för deprimerande för mig 

Känns som om jag överbloggar lite här. Men jag har så tråkigt så vrf inte? Imorrn har vi halvdag =D Ska bli asskönt, men orka ens dra dit då. Men jag vill inte få kvarsittning och sudda väggarna igen så jag måste. Orka vår skola jag längtar till sommarlovet xD 

Vad hände med din reklamfilm malin? xD fan jag vill också lägga upp saker men jag har ju ingen dator längre. Emma måste ju fan också börja blogga, annars blire lite stört. men hon har ju inte träffat the hedge så... 
 / F

Inga kommentarer: