torsdag 6 november 2008

RUN THE SHOW


(Y)
Förlåt att jag berättar men måste dock. Först hade jag satt klockan på halv sju , sen råkade jag sommna om , sen kommer pappa in i mitt rum kvart över sju , och ba skullle inte du upp halv sju ? :O
jo vad är klockan ? ssa jag
kvart över sju
FAN SHIT! min buss går om 20 min , jag hade lixom pyjams på mig , phett jobbigt jag hann inte äta ell sminka mig haha XD
men skitsamma...
sen tyska :O fet tråkigt!
sen So ssen slutade vi kvart över 10 :D

jag har utvecklings samtal idag också , jag bangar inte!
sen träning!
jag hoppas verkligen att alla anteckknar (Y) cause i do!

Malin Bahlin i realy liked you outfit today (L)
" i just love it " haha

Jag känner precis samma sak som dig om the hedge. Ha det bäst alla hälsa häcken från mig / dahl <3



Inga kommentarer: