torsdag 6 november 2008

Transylvania

Om man är glad så ska man inte läsa detta inlägget !
för jag är verkligen inte glad :O
jag är phett arg/irriterad !
ugly is the world!
aja , halv dag idag , utvecklings samtalet tog en timma phett segt!!!!!!
mamma ska alltid fördröja saker :O
sen tog jag en TAXI från skolan :D nice varre att snacka med en TAXI chaffis :D Han var phett snäll(:

Sen hem åh plugga Idrott!
sen träning , som jag verkligen inte orkade med idag ! jag visste redan innan jag åkte dit att träningen skulle bli sämst... och det blev den ! den ssssssssög! vi var 5 spelare :O
och vi hade Hedgen som tränare :(
ssssseeeeeegttttttttt som fan varee , plus att ajg har skadat handen nu också , jag vart puttad så jag tog emot mig med händerna :O
ajaj :(
NU SKA JAG GÅ OCH VARA LEDSEN :O<3
GODNATT
/dahl

Inga kommentarer: